{{ctrl.notification}}

بزرگترین کمپین های درختکاری در دنیا

سفرنتورک ، سامانه مجاز فروش اینترنتی بلیط هواپیما و اتوبوس می باشد. برای خرید بلیط هواپیما با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اصلی بروید و با انتخاب نوع مسیر (داخلی/خارجی) ، مبدا ، مقصد و تاریخ سفر ، جستجو نمائید وفهرستی از کل پرواز ها را مشاهده کنید.  

 

حیات کره زمین وابسته به گیاهان و به ویژه درختان است. به این معنا که حذف یک درخت از روی سطح زمین نه تنها به بافت خاک و اکوسیستم های گیاهی و جانوری لطمه بزرگی خواهد زد بلکه زندگی انسان ها را با خطر جدی روبرو می کند. تصفیه هوا و تولید اکسیژن برای موجودات، مهمترین وظیفه هر درخت است. به همین دلیل است که خوشبختانه در سال های اخیر در کل کمپین های درختکاری فعالیت جدی خود را در راستای حمایت از طبیعت شروع کرده اند. برخی از این کمپین ها فعالیت خود را تنها محدود به کشور منطقه خود نکرده اند و خود را نسبت به طبیعت در کل دنیا مسئول می دانند. این بهترین اتفاق جهانی است که باعث همدلی میان مردم خواهد شد.

بزرگترین کمپین های درختکاری در دنیا

معرفی برخی از کمپین های بزرگ درختکاری در دنیا

شاید شما نیز تصمیم بر این داشته باشید که با کمپین های بزرگ درختکاری در دنیا وارد فعالیت شوید تا از این طریق بتوانید در نجات سیاره زمین سهمی ایفا کنید. در این مقاله شما را با این کمپین ها آشنا خواهیم کرد:

کمپین Forestry

این کمپین در واقع یک شرکت بزرگ فروش پوشاک شامل کلاه، لباس های ورزشی و... است که اعلام می کند با هر خرید مشتری، یک درخت را به هر کدام از سازمان های محلی مسئول حمایت از جنگل ها اهدا خواهد کرد. پس همانگونه که متوجه شدید آنچه که این کمپین را در حمایت از طبیعت یاری می کند، میزان خرید مردم از کالاهای این شرکت است. در واقع مردم از طریق کمپین و به صورت غیر مستقیم نقش مهمی در احیای جنگل ها خواهند داشت.

کمپین Prestige Decanters

اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای دوستان و عزیزان خود هستید که از طریق آن نه تنها بتوانید مهر خود را به عزیزانتان القا کرده بلکه با طبیعت نیز مهربان باشید، خرید گوی های شیشه ای با قاب چوبی بهترین گزینه انتخابی خواهد بود. درون این گوی های شیشه ای مایعی وجود دارد که منظره ای زیبا شبیه زیر دریایی را برای شما ایجاد می کند. این کمپین با خرید هر گوی توسط مشتری، یک درخت را به ایالات متحده تحویل خواهد داد.

کمپین Pacific Shaving Company

این شرکت فعالیت های محیط زیستی خود را از سال 2007 آغاز نمود. میزان استقبال مشتریان از محصولات این شرکت نقش مهم در اهداف زیست محیطی کمپین خواهد داشت. به ازای فروش هر کالا، سهمی از درآمد حاصل از آن برای اهدای یک درخت به طبیعت صرف خواهد شد. با این اقدام بخشی از طبیعت احیا خواهد شد.

کمپین  Oh My Woodness

این کمپین که تحت عنوان "آه، چوب من" ، معروف است طبیعت را به زندگی شما آورده و محصولاتی تولید می کند که درتان در زندگی بشریت به چرخه در آید. در محصولات این شرکت زیبایی و رنگ طبیعی چوب و بامبو به حدی شگفت انگیز است که مشتریان ترغیب به خرید کالا خواهند شد. با هر خرید، سهمی از هزینه پرداختی توسط شما برای کاشت یک درخت صرف در ماداگاسکار، نپال و... صرف خواهد شد.

کمپین Bountiful Board Co.

هدف این کمپین تغییر سبک زندگی مردم در سراسر دنیا است. همه انسان ها به دنبال داشتن زندگی سالم هستند اما غافل از این موضوع که بخش مهمی از این سلامت در گرو  وجود درختان است. این شرکت در پی این است محصولاتی تولید نماید که طول عمر زیادی داشته و سالم باشد اما به منظور تضمین سلامت بشریت در آینده، به ازای خرید هر کالا توسط مشتری، بخشی از درآمد حاصله را برای کاشت درخت هزینه می کند.

سفرنتورک با برگزاری کمپین "وبسایت بلیط هواپیما و کمپین درختکاری" در تلاش است تا بخشی از در آمد خود را صرف کاشت درخت در ایران کند. با اطلاع رسانی و حمایت از این کمپین ها ، در سرسبز تر کردن ایران عزیزمان ، نقشی ایفا کنیم.

کمپین  Landyachtz

یکی از مهمترین مشکلاتی که اکنون در دنیا وجود دارد، سوخت هایی است که حجم بالایی از آلاینده ها را وارد جو می کنند لذا مردم باید به فکر استفاده از سوخت هایی باشند که شرایط را حادتر نکند. محصولات این کمپین زندگی شاداب تری را برای انسان ها به ارمغان خواهد آورد. کمپین مربوطه در راستای اهداف زیست محیطی خود اکنون به سه سازمان مهم همکاری می کند که این سازمان ها هم بر روی درختکاری در دنیا تمرکز داشته  و هم اینکه برنامه های آموزشی در زمینه کشاورزی و جنگلداری ارائه می کند. با این کار سطح دانش مردم افزایش یافته و عاقلانه تر با محیط زیست برخورد خواهند کرد.

کمپین Thymes

این کمپین نزدیک به 30 سال پیش توسط دو دوست با اهداف مشترک تاسیس شد.  هر دو علاقه زیادی به تولید محصولاتی داشتند که از طبیعت الهام گرفته شده و از طریق گیاهان بتوان نوآوری و خلاقیت را به انسان ها عرضه نمود. تا این که این شرکت تصمیم گرفت برای حمایت از تمامی گیاهانی که از آن ها استفاده شده است، کمپین "هر خرید، یک درخت" را راه اندازی نماید. اکنون این کمپین توانسته است نزدیک به 100 هزار درخت را کشت نموده و به هدف خود که ایجاد زندگی بهتر برای نسل آینده است، نزدیک گردد.

date_range شنبه 05 مرداد 1398 remove_red_eye 420 بازدید favorite_border 0 chat 1
ثبت نظر
chat 1
یاسر :

در خارج از کشور ، وقتی کسی مسئولیت اجتماعی قبول میکنه و تصمیم میگیره که بخشی از سود خودشو به کار خیر اختصاص بده ، کاملا زیر ذره بین میره ، و اگه جایی تخطی بکنه ، میان حالشو میگیرن. اینجا ولی اطمینان به حرفای یک برند خیلی سخته ، از کجا معلوم که قسمتی از پول خودشو درخت کاشته؟ من تو ایران خیلی دیر اعتماد میکنم به حرفای برند ها . ولی اگه واقعا برندی توی ایران تصمیم گرفته درخت بکاره ، و اینکار رو واقعا داره انجام میده ، باید حمایتش کرد ، شاید دیگه این حرکت اصن تکرار نشه