{{ctrl.notification}}

موفق ترین کمپین های تبلیغاتی در دنیا

سفرنتورک ، سامانه مجاز فروش اینترنتی بلیط هواپیما و اتوبوس می باشد. برای خرید بلیط هواپیما با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اصلی بروید و با انتخاب نوع مسیر (داخلی/خارجی) ، مبدا ، مقصد و تاریخ سفر ، جستجو نمائید وفهرستی از کل پرواز ها را مشاهده کنید.  

 

در دنیای امروز که با ورود اینترنت به عرصه کسب و کار، این امکان برای صاحبان مشاغل فراهم شده است تا بتوانند فعالیت های خود را در کمترین زمان به دنیا معرفی کنند، قدرت تبلیغات تعیین کننده میزان موفقیت شما در میان رقبای کاری خواهد بود. در این زمان است که کمپین های تبلیغاتی اهمیت خود را نشان می دهد. کمپین های تبلیغاتی همواره سعی می کنند بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی را برای معرفی حرفه، محصولات و فعالیت های شما به دنیا اتخاذ کنند.

موفق ترین کمپین های تبلیغاتی در دنیا

معرفی موفق ترین کمپین های تبلیغاتی در دنیا

قبل از اینکه یکی از کمپین های تبلیغاتی را به عنوان یک یار همراه در فعالیت های خود انتخاب کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  1. کمپین مورد نظر در چه زمینه تبلیغاتی بیشتر موفق بوده است.
  2. چرا می خواهید تبلیغات خود را به این کمپین بسپارید.
  3. شما قرار است دقیقا تبلیغات کدام بخش از فعالیت های خود را به کمپین بسپارید.
  4. مهمترین کارایی کالا و خدمات شما برای مشتی چه خواهد بود؟
  5. و....

با توجه به آنچه که گفته شد، لازم است در ابتدا با موفق ترین کمپین های تبلیغاتی دنیا آشنا شده و سپس تمامی امور تبلیغاتی خود را به کمپین مورد نظر خود بسپارید چرا هر کمپین تبلیغاتی به همان اندازه که می تواند حامی قوی باشد، در صورت عدم انتخاب درست، ممکن است شما را نابود کند:

کمپین فولکس واگن : به کوچک بودن فکر کن

این کمپین که فعالیت خود را از سال 1960 شروع نمود، معتقد است در تبلیغات باید خود واقعی را نشان داد نه آنچه را که نیستیم. اگر مردم با واقعیت فعالیت های ما آشنا شوند به راحتی می توان ذهنیت آن ها عوض نمود. این اتفاق در آمریکا زمانی رخ داد که مردم به هیچ عنوان حاضر به خرید خودروهای کوچک نبودند و کمپین فولکس واگن توانست ذهنیت آن ها عوض کند.

کمپین فولکس واگن : به کوچک بودن فکر کن

کمپین وندیز: گوشتش کو

جالب است بدانید که شما با این کمپین تبلیغاتی به سادگی و در عین حال با قدرت می توانید با رقبای خود در بازار کار رقابت کنید. کمپین وندیز با زیر سوال بردن رقبا، جایگاه شما را بالا خواهد برد. اولین بار در مورد تولید کنندگان ساندویچ این سوال را مطرح نمود که "گوشتش کو؟" با این عبارت، ذهن مردم در هر بار خرید  ساندویچ به این سمت می رفت که آیا این ساندویچ گوشت دارد یا خیر. مطرح شدن این پرسش در ذهن مردم برای سایر موارد نیز ادامه پیدا کرد. البته کمپین وندیز سعی می کند در حد تعادل چنین ترفندی را به کار ببرد زیرا ممکن است تاثیر منفی داشته و دقیقا بر عکس عمل کند.

کمپین دبریس: یک الماس برای همیشه

یکی دیگر از موفق ترین های تبلیغاتی دنیا، شرکت دبریس است. این کمپین با بیان شعار یک الماس برای همیشه در واقع باعث شد ذهنیت مردم به این سمت برود که در زمان ازدواج حتما باید یک حلقه الماس داشته باشند. شاید اکنون متوجه ترفند کمپین دبریس شده اید. در واقع ترفند این شرکت، لازم جلوه دادن محصولات در ذهن مردم است. به این معنا که به گونه ای تبلیغات را انجام می دهد تا مردم حتی کالای ساده را، لازم و ضروری دانسته و خود را موظف به خرید بدانند. این بعد از تبلیغات جنبه روانی دشته و باید مشتری به این باور برسد که نداشتن چنین کالا و خدماتی تا چه اندازه برای وی مضر خواهد بود.

شیر کالیفرنیا : شیر داری؟

کمپین شیر کالیفرنیا با یک راهکار توانست در طول سال فروش خود را چند برابر کند. شاید این ذهنیت برای شما پیش بیاید که وقتی از کسی بپرسیم شیر داری؟ حتی اگر از نوشیدن شیر بیزار باشد، با شنیدن این سوال تحریک به استفاده از شیر خواهد شد. اما شما سخت در اشتباه هستید. تمرکز کمپین شیر کالیفرنیا بر روی افرادی است که همواره شیر مصرف می کنند نه افرادی که تمایلی به خوردن این نوشیدنی ندارند. در واقع این کمپین معتقد است به جای اینکه مدام به فکر افزایش تعداد مشتری باشیم، باید مشتریان قبلی را حفظ کنیم. با این کار شما از حمایت مشتریان برخوردار شده و آن ها به صورت ناخواسته از شما در مجامع خود تبلیغ خواهند کرد.

نایکی: فقط انجامش بده

برند نایکی که از مهمترین شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی است در ابتدا محصولات مختص دوندگان را تولید می کرد ولی بعد که نیاز مردم به چنین محصولاتی را شناخت، برای پیروزی در میان رقبای خود تنها یک جمله بیان کرد: "فقط انجامش بده". این عبارت در ذهن مردم شکل گرفت و هر کار ورزشی که می خواستند انجام دهند، جمله نایکی و متعاقبا خود این برند به ذهن آن ها می آمد. در واقع کمپین نایکی ابتدا به دنبال این می گردد که محصول شما قرار است چه نیازی از مشتریان را برطرف کند و سپس مانو تبلیغاتی را بر روی آن خواهد گذاشت. سپس همین خدمات را در قالب یک پیام تبلیغاتی ه مشتریان عرضه می کند.

نایکی: فقط انجامش بده

date_range چهارشنبه 02 مرداد 1398 remove_red_eye 382 بازدید favorite_border 0 chat 1
ثبت نظر
chat 1
امید :

چرا به معرفی کمپینی که عکسش رو گذاشتین نپرداختین؟ جهت اطلاع عرض کنم که عکسی که گذاشتین تبلیغ برند : dos equis هست که دوستان علاقه مند میتونن سرچ کنن بیشتر راجعش اطلاعات کسب کنند